Ticketing

Modul je kreiran kako bi omogućio kvalitetnu komunikaciju unutar poduzeća pomoću jednostavnih Ticketa.

Svaki je ticket vezan uz karticu partnera. Veza omogućuje pregled svih evidentiranih događaja i njihov tijek kroz evidenciju komentara.

Svakom novom kreiranom ticketu moguće je dodjeliti:

  • naslov ticketa
  • partner uz kojeg se veže ticket
  • osoba kojoj je ticket namjenjen
  • prioritet ticketa
  • naziv grupe ticketa - ovisno o tipu poslovanja, korisnik ju određuje sam
  • status ticketa - korisnik ga određuje sam
  • tekst ticketa
  • datum početka trajanja ticketa
  • datum do kojeg je potrebno izvršiti obveze po ticketu

Radi kvalitetne evidencije tijeka ticketa, modul će zapamtiti i prikazati:

  • promjene vlasnika, prioriteta i statusa ticketa
  • sve komentare
  • vrijeme utrošeno na izvršavanje ticketa

Izvješća

Izvješća vezana uz tickete:

  • rekapitulacija ticketa
  • analiza ticketa po djelatnicima i statusima